duminică, 25 decembrie 2011

Pensiunea Casa Humor - Pachet de Craciun

Anul acesta am hotarat sa serbam Craciunul in Bucovina. Dupa cateva zile de cautari intense pe internet, zeci de mailuri si telefoane ne decis sa mergem la Gura Humorului la Pensiunea Casa Humor.

Drumul a fost usor fara radare sau aglomeratie.

Odata ajunsi am luat camera in primire( va detaliez mai tarziu...) si am coborat la masa. Abia asteptam sa degustam preparatele traditionale :)


Dupa o masa copioasa cu produse foarte bune si bine preparate ne-am intors in camera.. si aici am ramas dator cu detalii

Camera arata foarte bine, totul este nou (2011 :)), dar ... fiind in cladirea cu piscina era foarte mult abur, miros de clor si toata noaptea se auzea pompa de apa de la piscina. Daca puteti sa treceti peste aceste aspecte minore :) totul este de 4 stele.

A doua zi de dimineata am avut parte de un bufet semi - suedez si anume un bufet suedez care se termina, iar daca mai vrei ceva o sa primesti urmatorul raspuns : "S-a terminat! Trebuia sa veniti mai dimineata!"
Trecand si peste acest aspect minor si traditional romanesc te vei simti bine! 

Seara de Craciun a fost serbata in restaurant. Toti turistii au din pensiune au fost asezati la o singura masa luuunga ... si fara sa ai loc la masa.... scaunele erau lipite si abia daca puteai sa te asezi.... Dupa ce au mai plecat la culcare din copii am avut mai mult loc! Mancarea foarte buna, bine preparata  :)



Vinul de casa a fost deosebit si ne-a facut sa uitam de toate inconvenientele de pana acum :)

A doua zi dupa plimbarea cu sania trasa de cai am fost serviti cu o ciorba radauteana, si ma repet, foarte foarte buna :)



In concluzie va reomand aceasta pensiune si mai ales sa serviti masa aici!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu